Mostra el registre parcial de l'element
El valor de les festes a l'Educació Infantil
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Aguilera Sarrias, Marina | |
dc.contributor.author | Jofra Verdugo, Nuria | |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T14:35:59Z | |
dc.date.available | 2021-06-30T14:35:59Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6658 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Les festes formen part del calendari escolar que marquen el ritme anual, són moments que trenquen amb la rutina i que permeten als infants conèixer-se a un mateix i relacionar-se amb els altres mentre descobreixen l’entorn i creixen, apropant-se a la cultura i tradicions que formen part de la societat a la qual pertanyen. En aquest Treball de Final de Grau s’analitza el significat que atribueixen les docents a les festes que se celebren durant el calendari escolar i com es contempla la interculturalitat a les aules d’educació infantil. A través d’entrevistes a mestres de diverses escoles catalanes, pel que fa a les festes en l’etapa del segon cicle d’educació infantil, s’ha descobert que no sempre és necessari plantejar uns objectius específics, que els infants són els protagonistes de les festes i que normalment participen activament i, finalment, que actualment a les escoles es vol tenir compte a tots els infants, prenent consciència de la diversitat cultural que hi ha les aules. | es |
dc.description.abstract | Feasts are part of the school calendar that marks the annual rhythm, these are moments that break with the routine and allow children to meet each other and relate to each other while they discover the environment and grow, approaching the culture and traditions that form part of the society they belong to. In this final grade work, we analyze the meaning that teachers attribute to the festivals held during the school calendar and how interculturality is considered in the classrooms of child education. Through interviews with teachers from several Catalan schools, as regards parties at the stage of the second child education cycle, it has been discovered that it is not always necessary to set specific objectives, that children are the protagonists of the festivities and that they usually participate actively. Finally, that currently in schools, all children are to be taken into account, taking into account the cultural diversity that there are in the classrooms. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 75 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Festes infantils | es |
dc.subject.other | Infants -- Esbarjo | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.title | El valor de les festes a l'Educació Infantil | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |