Mostrar el registro sencillo del ítem
La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Barahona Pujalt, Marta | |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T14:48:35Z | |
dc.date.available | 2021-06-30T14:48:35Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6659 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Aquesta recerca té com a objectiu observar i analitzar com es gestiona a les aules de parvulari l’expressió dels infants des de diferents llenguatges, com el dibuix i l'escriptura. Aquest treball tracta d’un estudi educatiu, a les aules d’educació infantil, concretament a la segona etapa. Per aquest motiu, s’ha realitzat una fonamentació teòrica que recull el pensament de diferents autors de la segona meitat del segle XX i el meu propi, basat en converses amb mestres i en les observacions que he fet durant la meva estada de pràctiques a un centre educatiu, acompanyant un grup de P4 al llarg de tres mesos. Amb aquests elements, presento dos dels diferents llenguatges que ens permeten expressar-nos, el dibuix i el text lliure, i n’analitzo diferents aspectes. També, s’han realitzat entrevistes tant a mestres com a infants, per entendre el seu punt de vista, a més d’una autoetnografia que recull el dia a dia en una aula de P4. | es |
dc.description.abstract | This research’s goal is to observe and analyse how children’s expression is managed in kindergarten classrooms from different languages, such as drawing and writing. This project is about educational research in childhood education classrooms, specifically in the second stage. That is why a theoretical foundation has been made that includes the thoughts of different authors by late 20th century authors and my own. This information research allows us to know through which ways the expression can be manifested and also, to identify different aspects that fall within this theme, such as drawing and free writing. Interviews have also been conducted with both teachers and children, to understand their point of view, in addition to a day-to-day autoethnography of a P4 class. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 47 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Comunicació escrita | es |
dc.subject.other | Dibuix | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.title | La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |