Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBarahona Pujalt, Marta
dc.date.accessioned2021-06-30T14:48:35Z
dc.date.available2021-06-30T14:48:35Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6659
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAquesta recerca té com a objectiu observar i analitzar com es gestiona a les aules de parvulari l’expressió dels infants des de diferents llenguatges, com el dibuix i l'escriptura. Aquest treball tracta d’un estudi educatiu, a les aules d’educació infantil, concretament a la segona etapa. Per aquest motiu, s’ha realitzat una fonamentació teòrica que recull el pensament de diferents autors de la segona meitat del segle XX i el meu propi, basat en converses amb mestres i en les observacions que he fet durant la meva estada de pràctiques a un centre educatiu, acompanyant un grup de P4 al llarg de tres mesos. Amb aquests elements, presento dos dels diferents llenguatges que ens permeten expressar-nos, el dibuix i el text lliure, i n’analitzo diferents aspectes. També, s’han realitzat entrevistes tant a mestres com a infants, per entendre el seu punt de vista, a més d’una autoetnografia que recull el dia a dia en una aula de P4.es
dc.description.abstractThis research’s goal is to observe and analyse how children’s expression is managed in kindergarten classrooms from different languages, such as drawing and writing. This project is about educational research in childhood education classrooms, specifically in the second stage. That is why a theoretical foundation has been made that includes the thoughts of different authors by late 20th century authors and my own. This information research allows us to know through which ways the expression can be manifested and also, to identify different aspects that fall within this theme, such as drawing and free writing. Interviews have also been conducted with both teachers and children, to understand their point of view, in addition to a day-to-day autoethnography of a P4 class.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent47 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherComunicació escritaes
dc.subject.otherDibuixes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleLa gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrites
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint