Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorViñas Arumí, Alba
dc.date.accessioned2021-07-01T16:12:56Z
dc.date.available2021-07-01T16:12:56Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6662
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAnxiety is an emotional state that plays an important role when learning a foreign language (FL). This study aimed to analyse the foreign language anxiety (FLA) of primary school learners in two different educational approaches to teach English (English as a Foreign Language (EFL) and Content and Language Integrated Learning (CLIL)), and to discover the perceptions of active EFL and CLIL teachers on the topic. Quantitative and qualitative data was collected from a questionnaire done to 120 upper cycle students of two different schools, each one applying one of both approaches. More qualitative data was also obtained from an interview to the EFL and CLIL teachers of each centre. The results of the study are presented in this article.es
dc.description.abstractL’ansietat és un estat emocional que juga un paper important en l’aprenentatge d’una llengua estrangera. Aquest estudi tenia l’objectiu d’analitzar l’ansietat per la llengua estrangera dels alumnes de primària en dos enfocaments educatius diferents per ensenyar anglès (Anglès com a llengua estrangera i Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE)), i descobrir les percepcions de mestres actius d’Anglès i AICLE sobre el tema. Es van recollir dades quantitatives i qualitatives a partir d’un qüestionari fet a 120 alumnes de cicle superior de dues escoles diferents, cadascuna de les quals aplicava un dels dos enfocaments. També es van obtenir més dades qualitatives d’una entrevista als mestres d’Anglès i AICLE de cada centre. Els resultats de l’estudi es presenten en aquest article.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent62 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnsietat en els infantses
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.titleForeign language anxiety of young learners in EFL and CLIL approacheses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir