Mostrar el registro sencillo del ítem
Foreign language anxiety of young learners in EFL and CLIL approaches
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Viñas Arumí, Alba | |
dc.date.accessioned | 2021-07-01T16:12:56Z | |
dc.date.available | 2021-07-01T16:12:56Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6662 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Anxiety is an emotional state that plays an important role when learning a foreign language (FL). This study aimed to analyse the foreign language anxiety (FLA) of primary school learners in two different educational approaches to teach English (English as a Foreign Language (EFL) and Content and Language Integrated Learning (CLIL)), and to discover the perceptions of active EFL and CLIL teachers on the topic. Quantitative and qualitative data was collected from a questionnaire done to 120 upper cycle students of two different schools, each one applying one of both approaches. More qualitative data was also obtained from an interview to the EFL and CLIL teachers of each centre. The results of the study are presented in this article. | es |
dc.description.abstract | L’ansietat és un estat emocional que juga un paper important en l’aprenentatge d’una llengua estrangera. Aquest estudi tenia l’objectiu d’analitzar l’ansietat per la llengua estrangera dels alumnes de primària en dos enfocaments educatius diferents per ensenyar anglès (Anglès com a llengua estrangera i Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE)), i descobrir les percepcions de mestres actius d’Anglès i AICLE sobre el tema. Es van recollir dades quantitatives i qualitatives a partir d’un qüestionari fet a 120 alumnes de cicle superior de dues escoles diferents, cadascuna de les quals aplicava un dels dos enfocaments. També es van obtenir més dades qualitatives d’una entrevista als mestres d’Anglès i AICLE de cada centre. Els resultats de l’estudi es presenten en aquest article. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 62 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Ansietat en els infants | es |
dc.subject.other | Anglès -- Educació infantil | es |
dc.title | Foreign language anxiety of young learners in EFL and CLIL approaches | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |