Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorComajoan Compte, Laura
dc.date.accessioned2021-07-12T11:05:29Z
dc.date.available2021-07-12T11:05:29Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6677
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAs the purpose of communication in second language learning is the achievement of a complex, fluent and accurate speech, young learners’ oral and written features need to be taken into consideration. To contribute with evidence to the English language research, eight 6th graders of a Catalan school context participated in two oral and written tests. Results were analysed following the CAF (Complexity, Accuracy, Fluency) measures, with focus on accuracy, and showed that children are more proficient in compositions than in oral tasks, but still have lack of L2 resources and prioritize meaning over form and the use of formulaic language in the written samples.es
dc.description.abstractCom que la finalitat de la comunicació en l'aprenentatge de segones llengües és adquirir una parla complexa, fluïda i precisa, cal considerar les característiques orals i escrites dels joves aprenents. Per contribuir amb evidències a la recerca de la llengua anglesa, vuit alumnes de 6è de primària d’un context escolar català participaren en dues proves orals i escrites. Els resultats es van analitzar seguint les mesures CAF, focalitzant la precisió, i mostren que els nens són més competents en redaccions que en tasques orals, però encara tenen manca de recursos de la segona llengua i prioritzen el significat per sobre de la forma i l’ús del llenguatge formulaic a les mostres escrites.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent29 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleAnalysis of oral and written skills among young language learners: a case studyes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix