Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGámiz Molina, Carla
dc.date.accessioned2021-07-12T11:40:15Z
dc.date.available2021-07-12T11:40:15Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6678
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractThe aim of the present study is to observe and discover the kind of routine that works better when the oral numbers sequence in English is taught. The research has been carried out through two different routines, which had been previously created. Such routines are very different from each other, in order to make a big distinction between the two methodologies. To assess them, an observation grid to the children and an assessment grid to the researcher is used to analyse the data collection. Moreover, an interview to the teacher of the group who participates in the practical application has been done, so as to collect data of her point of view of the routines. The results of this study are presented in this thesis.es
dc.description.abstractEl present estudi té com a objectiu observar i descobrir el tipus de rutina que funciona millor quan ensenyem la seqüència oral dels números en anglès. La investigació s'ha dut a terme mitjançant dues rutines diferents creades prèviament. Aquestes són molt diferents entre si per poder fer una gran distinció entre les dues metodologies. Per avaluar-les, una graella d’observació pels infants i una graella d’avaluació a la investigadora s’utilitza per poder analitzar les dades. A més a més, s'ha fet una entrevista a la mestra del grup que participa en l'aplicació pràctica, per tal de recollir dades sobre el seu punt de vista envers les rutines. Els resultats d’aquest estudi es presenten en aquesta tesi.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent81 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació infantiles
dc.titleHow does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir