Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorOrti López, Natàlia
dc.date.accessioned2021-07-15T11:44:56Z
dc.date.available2021-07-15T11:44:56Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6687
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractIn recent years there has been a growing interest in establishing motivation as an essential feature to acquire high-quality learning as well as enhance personal growth. Teachers ought to focus on understanding the developmental needs and expectations of children in order to offer a variety of activities and sources to promote motivation and interest in learning. As an attempt to provide relevant insight into this issue of concern, the purpose of the present study is to determine how teachers can motivate and effectively support students ensuring adequate compliance with the primary school curriculum with regards to the oral performance of a foreign language. Therefore, it is aimed to identify and examine the motivational variables that have an impact on the speaking performance of elementary EFL learners in conjunction with describing and purposing proper strategies to encourage English oral proficiency in a Baix Lobregat school. The extrinsic motivational agents are determined by in-depth research on the field and the collection of data by using questionnaires, an interview, document review and observations.es
dc.description.abstractEn els últims anys hi ha hagut un creixent interès a establir la motivació com un dels elements principals per adquirir un aprenentatge de qualitat i millorar el desenvolupament personal. Els i les mestres haurien de centrar-se en la comprensió de les necessitats i les expectatives dels nens i nenes per tal d'oferir gran varietat d'activitats, materials i fonts per promoure la motivació i l'interès per l'aprenentatge. Amb la intenció de proporcionar una visió significativa sobre la matèria, el propòsit d’aquest estudi és determinar com els i les docents poden motivar i donar suport als i a les estudiants garantint una bona adequació amb el currículum d’educació primària pel que fa a l'actuació oral d'una llengua estrangera. Per tant, aquest està destinat a identificar i examinar les variables que tenen un impacte en la producció oral en llengua estrangera. Tanmateix, es pretén presentar i descriure estratègies adequades per incentivar la competència oral anglesa en alumnes d’educació primària d’una escola del Baix Llobregat. Els agents motivacionals extrínsecs es determinaran mitjançant una recerca en profunditat sobre la matèria en qüestió i la recollida de dades del centre utilitzant qüestionaris, una entrevista, revisió de documents i observacions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent75 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès -- Educació primàriaes
dc.subject.otherComunicació orales
dc.titleEncouraging students' oral production in EFL learning through extrinsic motivationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix