Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió
Author
Other authors
Publication date
2021-05Abstract
Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament dels nens i les nenes. Després indagar en el marc teòric sobre la relació entre família i escola a través de la història i les lleis educatives, entre altres, aquest treball vol ser una anàlisi de com és aquesta relació en un centre educatiu públic d’infantil i primària de Girona.
Educational centers must go hand in hand with children's families. A good relationship, and thus a good participation between these two educational agents benefits the learning and development of children. After researching the theoretical framework on the relationship between families and schools through history and educational laws among others, this work is an analysis of what this relationship is like in a public educational center in Girona.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Família i escola
Educació primària
Pages
50 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats