Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2021-05Resumen
Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament dels nens i les nenes. Després indagar en el marc teòric sobre la relació entre família i escola a través de la història i les lleis educatives, entre altres, aquest treball vol ser una anàlisi de com és aquesta relació en un centre educatiu públic d’infantil i primària de Girona.
Educational centers must go hand in hand with children's families. A good relationship, and thus a good participation between these two educational agents benefits the learning and development of children. After researching the theoretical framework on the relationship between families and schools through history and educational laws among others, this work is an analysis of what this relationship is like in a public educational center in Girona.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Família i escola
Educació primària
Páginas
50 p.
Nota
Curs 2020-2021
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats