Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMundet Mola, Núria
dc.date.accessioned2021-07-28T07:37:00Z
dc.date.available2021-07-28T07:37:00Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6699
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractEls centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament dels nens i les nenes. Després indagar en el marc teòric sobre la relació entre família i escola a través de la història i les lleis educatives, entre altres, aquest treball vol ser una anàlisi de com és aquesta relació en un centre educatiu públic d’infantil i primària de Girona.es
dc.description.abstractEducational centers must go hand in hand with children's families. A good relationship, and thus a good participation between these two educational agents benefits the learning and development of children. After researching the theoretical framework on the relationship between families and schools through history and educational laws among others, this work is an analysis of what this relationship is like in a public educational center in Girona.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent50 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleAnàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint