dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Aranyó Panduro, Abril | |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T14:03:43Z | |
dc.date.available | 2021-09-20T14:03:43Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6757 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar si les pel·lícules més exitoses de la factoria Disney contemplen la inclusió, i com aquestes són percebudes per diferents generacions. S’han escollit quatre col·lectius de diverses edats: Infants entre sis i dotze anys, joves fins a trenta anys, adults entre quaranta i seixanta anys i finalment, adults entre seixanta i setanta anys.
Aquest estudi exploratori s’ha pogut realitzar mitjançant l'anàlisi de documents audiovisuals i la fonamentació teòrica de diversos autors, els quals han permès conèixer en profunditat la temàtica en qüestió. Alhora, s’ha comptat amb diversos participants per realitzar les entrevistes i qüestionaris per extreure unes dades emmarcades en diversos contextos. Els resultats de la recerca assenyalen que les pel·lícules Disney han contemplat una progressió i cada vegada es consideren més inclusives. No obstant això, cal reforçar el concepte d’inclusió perquè encara no està totalment integrat a la societat. | es |
dc.description.abstract | The main objective of this study is to analyze whether the most successful films of the Disney factory take inclusion into account, and how they are perceived by different generations. Four different age groups have been selected: children between six and twelve years old, young people up to thirty years old, adults between forty and sixty years old, and finally, adults between sixty and seventy years old.
This exploratory study has been carried out through the analysis of audiovisual documents and the theoretical background of several authors, which have allowed us to know in depth the subject in question. At the same time, different participants have taken part in the interviews and questionnaires to obtain results framed in different contexts. The results of the research show that Disney movies have seen a progression and are increasingly considered more inclusive. Nevertheless, the concept of inclusion needs to be reinforced because it is not yet fully integrated into society. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 75 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva -- Cinema infantil | es |
dc.subject.other | Personatges de Disney | es |
dc.title | De quina manera contempla la Factoria Disney la inclusió a les seves pel·lícules i com aquestes són percebudes per a diferents generacions | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |