La relació entre la psicomotricitat i la pedagogia del moviment lliure
Author
Other authors
Publication date
2021-05-13Abstract
La Psicomotricitat i la pedagogia del Moviment Lliure són dues metodologies que es
tracten de manera independent. No obstant, aquest treball ofereix la possibilitat de
descobrir la relació que hi ha entre elles i mostra la complementació que existeix de l’una
amb l’altra. A partir de les característiques de cadascuna de les metodologies, els autors
referents, les entrevistes a mestres i psicomotricistes i, l'experiència pròpia a una escola
bressol, es dur a terme una recerca per descobrir les diferències i similituds que
apareixen entre elles.
Psychomotor skills and the pedagogy of Free Movement are two methodologies that are
treated independently. However, this work offers the possibility of discovering the
relationship between them and show the complementarity that exists with each other.
Based on the characteristics of each of the methodologies, the reference authors, the
interviews with teachers and psychomotor therapists and, the experience in a nursery
school, a research will be carried out to discover the differences and similarities that
appear between them.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil
Psicomotricitat
Pages
65 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca