Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorJiménez i Danés, Júlia
dc.date.accessioned2021-09-22T18:33:23Z
dc.date.available2021-09-22T18:33:23Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6764
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAquest treball d’investigació té per finalitat aprofundir en el coneixement de la pedagogia activa en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una primera part teòrica on s’exposa una visió més actual i una contextualització històrica de l’Educació Activa. La segona part, de caràcter pràctic, es tracta d’un estudi de cas realitzat a l’Escola La Llera de Sora per veure una realitat educativa que aposta per la pedagogia activa. L’estudi s’ha portat a terme a través d’observacions no participatives per veure el dia a dia de l’escola i, un grup de discussió per comprendre més a fons la visió pedagògica dels i les acompanyants de l’escola. Aquests dos instruments d’investigació qualitativa m’han aportat molta informació recollida en el buidatge de dades que han permès arribar a unes conclusions finals.es
dc.description.abstractThe main objective of this research is to deepen into the knowledge of the active pedagogy in pre-school age. This project is divided in two parts: the first one exposes a more corrent vision as well as a historical background. The second part contains a case study carried out in Escola La Llera in Sora to see the educative reality wich comitts to active pedagogy. The study was put into practise through passive observations in order to see the daily routine at school. Adittionally, adiscussion group was created with the objective to observe and comprehend the pedagogical function of the educators in the educational center. These two qualitative research tools provided me with lots of valuable information and endabled me to draw some final conclusions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent93 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Mètodes actiuses
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació infantiles
dc.titleEscola activa: estudi de cas a l'Escola La Llera de Soraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir