dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Jiménez i Danés, Júlia | |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T18:33:23Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T18:33:23Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6764 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball d’investigació té per finalitat aprofundir en el coneixement de la pedagogia activa en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una primera part teòrica on s’exposa una visió més actual i una contextualització històrica de l’Educació Activa. La segona part, de caràcter pràctic, es tracta d’un estudi de cas realitzat a l’Escola La Llera de Sora per veure una realitat educativa que aposta per la pedagogia activa. L’estudi s’ha portat a terme a través d’observacions no participatives per veure el dia a dia de l’escola i, un grup de discussió per comprendre més a fons la visió pedagògica dels i les acompanyants de l’escola. Aquests dos instruments d’investigació qualitativa m’han aportat molta informació recollida en el buidatge de dades que han permès arribar a unes conclusions finals. | es |
dc.description.abstract | The main objective of this research is to deepen into the knowledge of the active pedagogy in pre-school age. This project is divided in two parts: the first one exposes a more corrent vision as well as a historical background. The second part contains a case study carried out in Escola La Llera in Sora to see the educative reality wich comitts to active pedagogy. The study was put into practise through passive observations in order to see the daily routine at school. Adittionally, adiscussion group was created with the objective to observe and comprehend the pedagogical function of the educators in the educational center. These two qualitative research tools provided me with lots of valuable information and endabled me to draw some final conclusions. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 93 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Mètodes actius | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil | es |
dc.title | Escola activa: estudi de cas a l'Escola La Llera de Sora | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |