Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGarcía Igual, Ainoha
dc.date.accessioned2021-09-27T18:05:37Z
dc.date.available2021-09-27T18:05:37Z
dc.date.created2021-05-14
dc.date.issued2021-05-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6769
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractEn aquesta investigació es pretén descriure i analitzar quin paper té el joc simbòlic en l’aprenentatge i en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Parteixo d’una recerca qualitativa i d’una investigació-acció per tal de conèixer un grup classe en particular i identificar els seus interessos i necessitats a fi de portar a terme una proposta d’intervenció educativa sobre el joc simbòlic per millorar-lo. A través del paradigma sociocrític, doncs, pretenc implementar un canvi en la realitat educativa investigada. Els resultats de la recerca han constatat la importància de tenir cura de l’organització dels espais, de destinar temps suficient al joc, de seleccionar materials amb diverses característiques i de repensar el paper del docent per promoure contextos educatius en què el joc sigui ric i valuós i promogui l’aprenentatge i el desenvolupament dels nens i nenes.es
dc.description.abstractThis research aims to describe and analyse the role of symbolic play in the learning process and for the integral development of children from three to six years old. This is a qualitative research and is based on an action-research methodology to know the interests and needs of a particular group in order to implement an educational intervention based on symbolic play. At the same time, it is try to know, through a socio-critical paradigm and action research, how the organization of space, the time that is devoted to symbolic play, the materials offered and the role of the teacher influence the learning of children in the cycle of Early Childhood Education.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent232es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació infantiles
dc.subject.otherJocs educatiuses
dc.titleEl joc simbòlic en el procés d'aprenentatge dels infantses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir