Mostrar el registro sencillo del ítem
El joc lliure amb material no estructurat a l'etapa 0-3: disseny d'una proposta d'intervenció a l'Escola Bressol El Roc Petit
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Lapuerta Vilar, Júlia | |
dc.date.accessioned | 2021-09-27T18:14:56Z | |
dc.date.available | 2021-09-27T18:14:56Z | |
dc.date.created | 2021-05-14 | |
dc.date.issued | 2021-05-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6771 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | En aquesta investigació es pretén observar i analitzar el joc lliure amb materials no estructurats i la seva influència en el desenvolupament dels infants en el primer cicle d’Educació Infantil (0 – 3). La recerca és qualitativa i es concreta en una investigació – acció que té com a finalitat identificar les necessitats i els interessos d’un grup classe en concret i realitzar una proposta d’intervenció educativa basada en el joc lliure a través de materials no estructurats. La selecció i organització dels materials, la distribució espacial, el control del temps i el rol del docent a l’aula són elements imprescindibles per afavorir un joc lliure que respecti la llibertat d’elecció i decisió de cada un dels infants, a fi que el procés d’aprenentatge sigui significatiu i vivencial per a ells i elles. | es |
dc.description.abstract | This research aims to observe and analyse free play with unstructured materials and their influence on the development of children in the first cycle of early childhood education (0 – 3). The research is qualitative and is based on an action – research methodology for the purpose of identifying the needs and interests of a specific group to make a proposal for an educational intervention based on free play through unstructured materials. The selection and organization of materials, spatial distribution, time control and the role of the teacher in the classroom are essential elements to promote free play in order to respect the freedom of choice and decision of each child, in such a way that the learning process could be meaningful and experiential for them. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 153 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Jocs educatius | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil | es |
dc.title | El joc lliure amb material no estructurat a l'etapa 0-3: disseny d'una proposta d'intervenció a l'Escola Bressol El Roc Petit | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |