L'àpat i els menjadors a l'escola infantil: anàlisi dels indicadors que determinen la qualitat educativa del menjador escolar
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2021-05Resumen
El menjador escolar és un servei complementari de caràcter educatiu. És un espai on
es realitzen dues de les activitats més importants que garanteixen el bon
desenvolupament de l’infant: l’àpat i el descans. És un ambient idoni perquè els nens
i les nenes fomentin la seva autonomia i es donin moments claus per establir relacions
entre infants, educadors/es i monitors/es. Es pot afirmar que el menjador escolar és
un espai-temps que ha anat adquirint un gran valor educatiu, i que per tant, és
necessari cuidar tots els aspectes educatius que el conformen.
El comedor escolar es un servicio complementario de carçacter educativo. Es un
espacio donde se realizan dos de las actividades más importantes que garantizan el
buen desarrollo del infante: la comida y el descanso. Es un ambiente idoneo para que
los niños y las niñas fomenten su autonomia y se den momentos clave para establecer
relaciones entre infantes, educadores/as y monitores/as. Se puede afirmar que se
trata de un espacio-tiempo que ha ido adqueriendo un valor educativo mayor, y por
ese motivo es necesario cuidar cada uno de los aspectos educativos que lo
conforman.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Menjadors escolars
Socialització -- Educació infantil
Páginas
87 p.
Nota
Curs 2020-2021
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats