Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSalamó Pujadas, Lídia
dc.date.accessioned2021-10-05T18:01:02Z
dc.date.available2021-10-05T18:01:02Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6778
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAvui en dia molts centres d'art, museus i centres de recursos pedagògics disposen de les maletes pedagògiques. Tot i això, és un recurs que encara és força desconegut per una gran part de la comunitat educativa. La literatura científica existent sobre el tema, també és més aviat escassa i per tant aquest treball de recerca vol contribuir i aprofundir en el seu concepte, funcionament, característiques i possibilitats. Aquesta recerca qualitativa s'estructura a partir de tres casos d'estudi conformats per uns contextos, uns materials i uns professionals que poden contribuir a conèixer millor què és una maleta pedagògica, perquè serveix i com funciona. I a partir d'aquestes dades, s'analitzen en relació amb la literatura existent indicant que hi ha diferents maneres d'entendre les maletes pedagògiques, tant com a un recurs complementari, com també autònom. I amb els resultats obtinguts, s’ha portat a terme l'elaboració d'una maleta pedagògica en àmbit de l'educació artística, centrada en el dibuix d'observació.es
dc.description.abstractNowadays many art galleries, museums, and pedagogical resource centers already have pedagogical suitcases. However, it is a resource that is still quite unknown to a large part of the educational community. The existing scientific literature on the subject is also rather limited and therefore, this study wants to contribute and deepen into the concept, the functionality of it, the characteristics, and possibilities that a pedagogical suitcase can bring to the students. This qualitative research is structured around three studied cases made up of determined situations, certain materials, and experts on the treated topic that are able to contribute to a better understanding of what a pedagogical suitcase is, why it is used and how does it work. The data recollected along with the existing scientific literature indicates that there are different ways of understanding the pedagogical suitcases such as a complementary and as autonomous resource.After we have carried out the research and, with the results obtained, we have been able to elaborate one pedagogical suitcase on our own focused on the artistic education field, specifically on the observation drawing.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent83 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació infantiles
dc.subject.otherArt en l'ensenyamentes
dc.titleLa maleta pedagògica, un recurs per descobrires
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir