Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMoreno Cáceres, Carla
dc.date.accessioned2021-11-28T09:52:41Z
dc.date.available2021-11-28T09:52:41Z
dc.date.created2021-05-01
dc.date.issued2021-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6836
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractActualment, es parla de la importància del procés de familiarització dels infants a l’escola bressol, ja que els suposa passar d’un context familiar a un context totalment desconegut. Però, com hauria de ser aquest procés per a beneficiar a totes les parts implicades? La finalitat d’aquest estudi és conèixer quines eines ha de proporcionar el centre per vetllar pel benestar de l’infant i la família, també la importància de la participació i el rol de totes les parts implicades, centre educatiu, família i infant, i finalment, la importància que hi té el vincle afectiu, per tal de saber com s’ha de fer aquest procés perquè sigui beneficiós per a tothom, l’estudi se centra en l’Escola Bressol L’Avet de Sant Pere de Torelló. Després d’aprofundir en el marc conceptual i teòric del procés de familiarització i totes les parts implicades, aquest treball ofereix una visió sobre com es porta a la pràctica al Primer Cicle d’Educació Infantil.es
dc.description.abstractThe importance of the process of familiarising children in kindergarten is now being discussed, as it means moving from a family context to an entirely unknown context. But how should this process be to the benefit of all the parties involved? This study aims to know what tools the school must provide to protect the welfare of the child and the family. Moreover, it is tried to define the importance of participation and role of all the parts involved, the educational center, family, and the child. Finally, the importance of the attachment, to know how this process should be made to be beneficial to everyone, the study focuses on the “l’Escola Bressol L’Avet de Sant Pere de Torelló.” After deepening the conceptual and theoretical framework of the familiarization process and all the parties involved, this work offers a vision of how it is implemented in the First Child Education Cycle.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent68 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherAfectivitates
dc.titleProcés de familiarització dels infants. A l'Escola Bressol L'Avet de Sant Pere de Torellóes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint