Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorCasanovas i Ribó, Arnau
dc.date.accessioned2021-12-13T09:00:09Z
dc.date.available2021-12-13T09:00:09Z
dc.date.created2021-05-31
dc.date.issued2021-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6842
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractCom a futurs docents hem de tenir molt present la relació que s’estableix entre professorat i família als centres educatius de secundària i també conèixer com hauria de ser aquesta, ja que la seva necessitat i importància en el procés d’ensenyament - aprenentatge de l’alumnat fa que des de la docència se l’hi hagi de donar una atenció primordial. Per aquest motiu, el present estudi té els objectius de conèixer les creences que tenen, tant docents com famílies, sobre com creuen que ha de ser aquesta relació i com és a l’actualitat la relació que s’estableix entre ells en els centres de secundària. Per fer-ho, s’ha realitzat un estudi d’aproximació mixta que ha permès analitzar les diferents dimensions dins de la pròpia relació per veure els punts forts i febles de com és aquesta actualment en dos casos estudiats. La mostra de l’estudi ha estat 22 docents i 113 famílies de dos centres de secundària, un de públic i un de concertat, d’una població d’Osona. Els resultats mostren que si bé les creences entre els dos agents són força semblants, és en el moment en què es comparen amb la realitat que viuen a l’actualitat, quan apareixen forces discrepàncies.es
dc.description.abstractAs future teachers, we must be very aware of the relationship established between teachers and families in secondary schools as well as how this relationship should be like, since its necessity and importance in the pupils' teaching-learning process make it crucial teachers give it a special attention. For this reason, the present study aims at discovering the beliefs that both teachers and families have about how the aforementioned relationship should be and how it looks like in nowadays. To do it, a mixed-approach study has been carried out, which has allowed the analysis of the different dimensions in such relationship so as to see its strengths and weaknessess in the two studied cases. The sample consisted of 22 teachers and 113 families from two secondary schools, one public and one state-subsidised, in a town in Osona. The results show that although the beliefs of the two agents are very similar, it is when they are compared with the reality they live in today that strong discrepancies show up.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent63 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherDocènciaes
dc.subject.otherFamíliaes
dc.subject.otherImplicacióes
dc.subject.otherRelacióes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherComunicacióes
dc.subject.otherConfiançaes
dc.titleEstudi de les creences de docents i famílies sobre la relació entre ells i quin és l’estat actual d’aquesta.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Verónica Jiménez
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tots els drets reservats
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint