Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorNogué Escorihuela, Bruna
dc.date.accessioned2021-12-13T12:19:02Z
dc.date.available2021-12-13T12:19:02Z
dc.date.created2021-06
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6847
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractRecent research on motivation emphasizes the importance of motivational strategies in the English classroom as a major contributing factor to students’ motivation. Consequently, the present study reports the effectiveness that motivation strategies have on students using Dörnyei’s L2 Motivational Self System (2009) and motivational strategies proposal (2001) as the main theoretical framework. The purpose of this research is to find a relationship among the students’ motivation types, their beliefs of the factors that motivate them the most, their future L2 self-vision (Dörnyei, 2009), and their response to the motivational strategies. Two rounds of interviews and a classroom observation are carried out to collect mostly qualitative data from 9 fourth-grade English students at a high school in Osona. The results of the study reveal a correlation among the variables studied and the motivation strategies implemented during the Practicum period of the trainee teacher and confirm that motivational strategies have a positive reception and effect among students.es
dc.description.abstractEls estudis més recents sobre motivació han destacat la importància de les estratègies de motivació a l’aula d’anglès qualificant-les com un dels factors que més contribueixen en la motivació de l’alumnat. Per consegüent, aquest estudi exposa l’efectivitat de les estratègies de motivació a l’aula tot utilitzant la teoria del Sistema Motivacional del Jo de Dörnyei (2009) i les seves estratègies de motivació (2001) com a marc teòric. L’objectiu d’aquest treball és conèixer la relació entre el tipus de motivació dels estudiants, les seves creences sobre la motivació, la seva «visió futura del Jo utilitzant l’L2» (Dörnyei, 2005, 2009), i la seva resposta a les estratègies de motivació. Els participants de l’estudi són 9 alumnes de 4t d’ESO d’un institut d’Osona, als quals s’ha administrat dues rondes d’entrevista i se’ls fa una observació a l’aula. Els resultats de l’estudi revelen una correlació entre les variables estudiades i les estratègies de motivació utilitzades durant el Pràcticum de la professora de pràctiques i confirmen que les estratègies de motivació tenen una recepció i efecte positius entre els estudiants.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent31 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMotivacióes
dc.subject.otherEstratègies de motivacióes
dc.subject.otherAutoconceptees
dc.subject.otherSistema Motivacional del Joes
dc.titleMotivation analysis of 4th ESO students in the English classroom: A Case Studyes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Núria Medina Casanovas
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Tots els drets reservats
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir