Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorPratsobrerroca Pujol, Montserrat
dc.date.accessioned2021-12-20T09:59:17Z
dc.date.available2021-12-20T09:59:17Z
dc.date.created2021-06
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6868
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractThe Covid-19 pandemic and the unexpected lockdown forced high schools to adapt to the new situation. The aim of this paper is to see which didactic adaptations were made to successfully teach EFL speaking in a pandemic context. To do so, a survey answered by 17 EFL teachers from high schools in Catalonia and 4 interviews have been made to EFL teachers from high schools in Osona. Adaptation and technology were key to adapt to the new situation. Most of the teachers kept using the same tools that they were already using in class (mainly Moodle and email) but they also incorporated new ones (mainly Google Classroom and Meet) and combined synchronous and asynchronous sessions. The speaking activities they had planned to use before the pandemic had to be adapted, as well as the assessment, but they managed to fulfil the curriculum. The main issue was the lack of planning and the need to adapt to the situation day by day, but they are positive to have overcome the situation and now are ready to adapt teaching both face-to-face and online depending on the circumstances.es
dc.description.abstractLa pandèmia de la Covid-19 i el confinament inesperat va obligar els instituts a adaptar-se a la nova situació. L’objectiu d’aquest estudi és veure les adaptacions didàctiques que es van aplicar per ensenyar de manera satisfactòria l’anglès com a llengua estrangera en un context pandèmic, en concret la part d’expressió oral. Per fer-ho, 17 professors i professores d’anglès d’instituts de Catalunyavan respondre una enquesta i es van fer 4 entrevistes a professors i professores d’anglès d’instituts d’Osona. L’adaptació i la tecnologia van ser clau per adaptar-se a la nova situació. La majoria va continuar fent ús de les eines que ja utilitzava a classe (principalment Moodle i el correu electrònic), però també en va incorporar de noves (sobretot Google Classroom i Meet) i va combinar sessions sincròniques i asincròniques. Es van haver d’adaptar les activitats d’expressió oral en anglès que havien planificat abans de la pandèmia, així com la seva avaluació, però van aconseguir completar el currículum. El principal problema va ser la manca de planificació i la necessitat d’haver d’adaptar-se a la nova situació dia rere dia. Tot i això, la majoria està satisfeta per haver superat la situació i està preparada per adaptar-se i ensenyar tan de manera presencial com en línia en funció de les circumstàncies.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent68 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherPandèmia de COVID-19, 2020-es
dc.subject.otherCOVID-19 (Malaltia)es
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherTICes
dc.subject.otherEnsenyament presenciales
dc.subject.otherEnsenyament en líniaes
dc.titleDidactic Adaptations Needed to Successfully Teach EFL in a Pandemic Context: Teaching Speakinges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Mireia Canals Botines
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tots els drets reservats
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint