Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorCatarecha Abad, Pablo
dc.date.accessioned2021-12-20T11:43:42Z
dc.date.available2021-12-20T11:43:42Z
dc.date.created2021-06-03
dc.date.issued2021-06-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6871
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractThe aim of the present paper is to investigate the introduction of non-educative board games as a didactic tool in EFL sessions to achieve curricular contents in speaking. In particular, the main goals are, on the one hand, to show both students and teachers’ opinion of this kind of board games in school hours and in their free time, and on the other, to analyse the advantages and disadvantages these games have in an EFL session and the aspects to consider when using them in the session. By means of two questionnaires given out to students, one before and the other after playing the non educative board game Cluedo, an observation protocol and a semi-structured interview to three teachers, the results show that both students and teachers hold a positive attitude towards these non-educative board games. Results gathered from observation validate the fact these board games can have a desired impact in the educational field as long as they are adapted to the group features.es
dc.description.abstractEl següent article proposa un estudi mixt per introduir els jocs de taula no educatius com a eina didàctica a les sessions de llengua estrangera: anglès i poder assolir continguts curriculars en la dimensió de l’expressió oral. Mitjançant dos qüestionaris als alumnes, una observació d’una sessió de joc a la sessió d’anglès jugant al joc de taula no educatiu Cluedo i entrevistes fetes a tres docents, aquest treball vol mostrar l’opinió que tenen els alumnes i docents d’aquest tipus de jocs de taula a fora i a dins de l’aula, observar els avantatges i inconvenients que tenen en una sessió d’anglès i els aspectes a tenir en compte a l’hora d’incloure’ls a la sessió. Les respostes per part dels alumnes i de les professores mostren una actitud favorable en vers a aquests jocs de taula no educatius i els resultats de les observacions fetes corroboren que aquests jocs de taula poden tenir un efecte positiu en l’àmbit educatiu sempre que s’adapti a la naturalesa del grup.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent68 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglèses
dc.subject.otherComunicació orales
dc.subject.otherDidàcticaes
dc.subject.otherMotivacióes
dc.subject.otherEnsenyament de llengües estrangereses
dc.subject.otherJocs de taulaes
dc.titleInvestigating the introduction of non-educative board games in the learning of English as a Foreign Language in Secondary Educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Maria Àngels Pinyana Garriga
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tots els drets reservats
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint