Pla de màrqueting: new brand line de la marca Magnum
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2021-05Resum
Magnum és una marca de gelats que forma part de la companyia Frigo (Heartbrand) especialitzada en gelats de
vainilla recoberts de xocolata, tot i que al llarg dels anys, han anat innovant llançant noves varietats de productes per
a satisfer els paladars més sofisticats en el món dels gelats.
Tot i els esforços del mercat per desestacionalitzar el consum de gelat, és evident que, durant l’època més freda de
l’any mai s’arribaran a consumir la mateixa quantitat de gelat que a l’estiu. Per aquest motiu, he executat aquest pla
de màrqueting per una nova línia de bombons Magnum.
Amb aquest nou producte, la marca podrà augmentar les seves vendes a l’hivern, potenciant d’aquesta manera la
imatge de marca intentant que s'associï amb el món del plaer derivat de la xocolata i no només amb els gelats.
El que volem aconseguir amb aquest pla de màrqueting és introduir-nos en el mercat dels bombons a Espanya per
aconseguir majors beneficis econòmics per a la marca Frigo com pel grup Unilever. Volem aconseguir una quota del
10% del total del mercat i que la població associï el nou producte amb la marca Magnum.
Per arribar a la creació d’aquest nou producte, ha estat necessària una bona recerca, tant en l’àmbit intern com
extern per analitzar tots els elements que envolten al producte i a la marca i extreure unes hipòtesis que ens han
portat al disseny d’aquest producte.
Per assolir els objectius que ens hem plantejat en aquest pla de màrqueting hem dissenyat un seguit d’accions, per
donar a conèixer el producte, crear interès en tastar-lo i incentivar a la compra. Totes aquestes accions tindran un
pressupost estimat de 3.431.000 €.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Publicitat
Empreses -- Creació
Aliments -- Indústria i comerç
Pàgines
121 p.
Nota
Curs 2020-2021
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats