How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning
Author
Other authors
Publication date
2022-01-14Abstract
The aims of this dissertation are to explore the effects of eTwinning, an innovative way
of cooperative learning. In line with this, the present study explores the ways in which
eTwinning projects may enhance students’ motivation on learning English. A qualitative
research design is preferred in order to compare the level of motivation between children
participating in an eTwinning project and children that do not and to explore the
experience of a Catalan school involved in an eTwinning project together with several
European partners
L’objectiu d’aquest treball és explorar els afectes que tenen els projectes eTwinning en
la motivació per aprendre anglès dels nens i nenes de primària. Amb aquest propòsit,
es presenta un estudi qualitatiu que parteix dels resultats extrets de la revisió de
documents, de qüestionaris i de l’observació directa dels infants durant l’execució d’un
projecte eTwinning. Els qüestionaris, d’una banda, ens serveixen per comparar les
respostes d’un grup d’estudiants de 5è de primària del Col·legi Sant Josep de Navàs,
partícips d’un projecte eTwinning titulat “4everwild”, amb les d’un grup d’estudiants
també de 5è de l’Escola Riu d’Or de Santpedor, que aprenen anglès seguint una
metodologia tradicional. D’altra banda, l’observació de diverses activitats part del
projecte europeu “4everwild” ens permet analitzar profundament el comportament,
actituds i nivell de motivació de nens i nenes involucrats en un eTwinning. Per acabar,
els resultats són comparats amb les teories sobre la relació dels projectes eTwinning i
la motivació i s’extreuen conclusions.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
English
Keywords
Motivació
Aprenentatge
ETwinning
Aprenentatge cooperatiu
Llengua segona -- Adquisició
Anglès -- Ensenyament
Pages
52 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca