Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVilà Vendrell, Marina
dc.date.accessioned2022-01-27T12:09:52Z
dc.date.available2022-01-27T12:09:52Z
dc.date.created2022-01-14
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7005
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractThe aims of this dissertation are to explore the effects of eTwinning, an innovative way of cooperative learning. In line with this, the present study explores the ways in which eTwinning projects may enhance students’ motivation on learning English. A qualitative research design is preferred in order to compare the level of motivation between children participating in an eTwinning project and children that do not and to explore the experience of a Catalan school involved in an eTwinning project together with several European partnerses
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és explorar els afectes que tenen els projectes eTwinning en la motivació per aprendre anglès dels nens i nenes de primària. Amb aquest propòsit, es presenta un estudi qualitatiu que parteix dels resultats extrets de la revisió de documents, de qüestionaris i de l’observació directa dels infants durant l’execució d’un projecte eTwinning. Els qüestionaris, d’una banda, ens serveixen per comparar les respostes d’un grup d’estudiants de 5è de primària del Col·legi Sant Josep de Navàs, partícips d’un projecte eTwinning titulat “4everwild”, amb les d’un grup d’estudiants també de 5è de l’Escola Riu d’Or de Santpedor, que aprenen anglès seguint una metodologia tradicional. D’altra banda, l’observació de diverses activitats part del projecte europeu “4everwild” ens permet analitzar profundament el comportament, actituds i nivell de motivació de nens i nenes involucrats en un eTwinning. Per acabar, els resultats són comparats amb les teories sobre la relació dels projectes eTwinning i la motivació i s’extreuen conclusions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent52 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMotivacióes
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.subject.otherETwinninges
dc.subject.otherAprenentatge cooperatiues
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.titleHow eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learninges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Tots els drets reservats
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir