Mostrar el registro sencillo del ítem
How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Vilà Vendrell, Marina | |
dc.date.accessioned | 2022-01-27T12:09:52Z | |
dc.date.available | 2022-01-27T12:09:52Z | |
dc.date.created | 2022-01-14 | |
dc.date.issued | 2022-01-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7005 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | The aims of this dissertation are to explore the effects of eTwinning, an innovative way of cooperative learning. In line with this, the present study explores the ways in which eTwinning projects may enhance students’ motivation on learning English. A qualitative research design is preferred in order to compare the level of motivation between children participating in an eTwinning project and children that do not and to explore the experience of a Catalan school involved in an eTwinning project together with several European partners | es |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest treball és explorar els afectes que tenen els projectes eTwinning en la motivació per aprendre anglès dels nens i nenes de primària. Amb aquest propòsit, es presenta un estudi qualitatiu que parteix dels resultats extrets de la revisió de documents, de qüestionaris i de l’observació directa dels infants durant l’execució d’un projecte eTwinning. Els qüestionaris, d’una banda, ens serveixen per comparar les respostes d’un grup d’estudiants de 5è de primària del Col·legi Sant Josep de Navàs, partícips d’un projecte eTwinning titulat “4everwild”, amb les d’un grup d’estudiants també de 5è de l’Escola Riu d’Or de Santpedor, que aprenen anglès seguint una metodologia tradicional. D’altra banda, l’observació de diverses activitats part del projecte europeu “4everwild” ens permet analitzar profundament el comportament, actituds i nivell de motivació de nens i nenes involucrats en un eTwinning. Per acabar, els resultats són comparats amb les teories sobre la relació dels projectes eTwinning i la motivació i s’extreuen conclusions. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 52 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Motivació | es |
dc.subject.other | Aprenentatge | es |
dc.subject.other | ETwinning | es |
dc.subject.other | Aprenentatge cooperatiu | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Anglès -- Ensenyament | es |
dc.title | How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |