Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorCanadell Bosch, Queralt
dc.date.accessioned2023-01-10T17:14:05Z
dc.date.available2023-01-10T17:14:05Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7150
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEn aquest TFG s’ha portat a terme una investigació del rol de la dona dins la publicitat del sector automobilístic de les marques Audi, BMW, Citroen, Cupra, Fiat, Ford, Honda, Mini, Nissan, Peugeot, Seat, Skoda, Toyota i Volkswagen. S’ha comparat la seva figura dels anys 2000 amb l’actualitat (2021 - 2022), per comprovar l’evolució de la seva imatge al llarg del temps. Per a això, s’ha dut a terme una anàlisi de contingut de 48 peces audiovisuals publicitàries, 25 anuncis de l’actualitat i 23 d’entre els anys 2000 i 2003. S’ha analitzat si la publicitat actual del sector automobilístic incorpora la dona de la mateixa manera que l’home, o si la continua ignorant i sexualitzant com prèviament feia.es
dc.description.abstractIn this Final Research Project, an investigation has been carried out into the image of the women's role in the automotive advertising sector involving brands such as Audi, BMW, Citroen, Cupra, Fiat, Ford, Honda, Mini, Nissan, Peugeot, Seat, Skoda, Toyota and Volkswagen. It has been compared their figure from the 2000s to 2021-2022, to observe the evolution of this role over time. Therefore, a content analysis has been carried out of 48 audiovisual pieces, 25 current advertisements and 23 between 2000 and 2003. More specifically it has been studied whether modern-day advertising in the automotive sector incorporates women in a similar way as it does men, or if it continues to disregard and sexualize women as it has been done previously.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent90 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherPublicitates
dc.subject.otherAutomòbils -- Màrquetinges
dc.subject.otherSexismees
dc.subject.otherDoneses
dc.subject.otherPerspectiva de gènere
dc.titleAnàlisi de la publicitat automobilística des de la perspectiva de gènerees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint