Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorGanduxé Beltran, Clara
dc.contributor.authorSilva Camacho, Marta
dc.date.accessioned2023-01-11T11:01:03Z
dc.date.available2023-01-11T11:01:03Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7154
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractPer a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran qualitat del producte i de l'espai on s'ubica. Actualment, hi ha una gran tendència cap al consum de productes saludables, de proximitat i ecològics. Flor del Delta compleix amb totes aquestes caracteristiques, ja que compta amb un tipus de sal que per naturalesa ja té els oligoelements necessaris per al nostre organisme. A més, la producció de la sal es fa íntegrament al Delta de l'Ebre mitjançant processos 100% naturals i la recol·lecta es fa de manera manual. El seu impacte en el medi ambient és el mínim, ja que per la seva producció únicament es necessita sol i vent. Per tots aquests motius i per la pròpia estima cap al territori, Flor del Delta era la marca perfecta per aplicar tots els coneixements adquirits durant el grau. La metodologia per elaborar aquest projecte s'ha basat en dos marcs, un teòric on s'ha fet la recerca d'informació i l'anàlisi, i un de pràctic, on hem creat i desenvolupat tota la campanya. L'objectiu principal del treball, en un principi, era posicionar Flor del Delta com un producte tradicional i gourmet, no obstant un cop finalitzada tota la fase d'investigació vam poder descobrir que el principal potencial de la marca estava a posicionar-la com una marca de proximitat i Gourmet. D'aquesta manera es desmarca de la competència i fidelitza al consumidor català.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent293 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherConstrucció de marca (Màrqueting)es
dc.subject.otherProductes gurmet -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherSal -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherComunicacióes
dc.titlePla de comunicació i re-branding de Flor del Deltaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix