Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorRoura Resina, Marina
dc.date.accessioned2023-02-02T14:08:43Z
dc.date.available2023-02-02T14:08:43Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7189
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEn una societat on les tecnologies ens porten a baixos nivells d’activitat física amb un augment del sedentarisme i la inactivitat física, on cada vegada es deixa més de banda l’activitat física i es tendeix a activitats més individualistes, penso que és bàsic estudiar com, des de les escoles, es pot intentar redreçar aquesta situació. Per això, els objectius de la meva recerca són conèixer els beneficis i els inconvenients així com identificar els facilitadors i les barreres dels mestres de diferents cicles de l’etapa d’educació primària respecte a la implementació d’un programa d’integració de moviment dins les aules i explorar l’interès d’aquests davant un programa d’aquestes característiques.es
dc.description.abstractIn a society where technologies lead us to low levels of physical activity with an increase in sedentary lifestyle and physical inactivity, where physical activity is increasingly neglected and more individualistic activities tend, I think it is basic to study how, from schools, we can try to rectify this situation. Therefore, the objectives of my research are to know the benefits and disadvantages as well as to identify the facilitators and barriers of teachers of different cycles of the stage of primary education with respect to the implementation of a movement integration programs in the classrooms and explore their interest in a program of this nature.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent79 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherSedentarismees
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherExercicies
dc.titleIntegrar el moviment dins les diferents àrees de l'etapa de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix