Mostrar el registro sencillo del ítem
Motius (inclusius) pels quals les famílies escullen La Bressola. Estudi de cas: La Bressola del Soler
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Planellas Alegre, Marina | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T18:36:54Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T18:36:54Z | |
dc.date.created | 2022-05-13 | |
dc.date.issued | 2022-05-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7194 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball sorgeix de la necessitat d’investigar sobre les motivacions que tenen les famílies a l’hora de portar els seus infants a les escoles associatives i immersives en català de la Catalunya del Nord, La Bressola, més concretament, a La Bressola del Soler. Per a dur a terme aquest estudi de cas, s’han conceptualitzat diferents aspectes de l’escola i l’educació a La Bressola. També s’han realitzat entrevistes a diferents mestres de l’escola que han explicat com es treballa amb els infants i què perceben que valoren més les famílies. Amb aquestes informacions, s’ha creat un qüestionari que han respost les famílies de l’escola valorant, tant en el moment d’apuntar els infants com ara que formen part de l’escola, aspectes inclusius i no inclusius de la metodologia i la pràctica educativa a La Bressola del Soler. Al final del treball, s’hi destaquen l’anàlisi dels resultats de tots dos instruments així com les conclusions de la investigació. | es |
dc.description.abstract | This project responds to the need of research about the families’ motivations concerning their choice when applying for the associative and language immersion schools of North Catalonia, La Bressola, specifically in La Bressola del Soler. To develop this case study, some conceptualizations have been included about these schools’ history and pedagogy. Also, some interviews with several teachers have been carried out to understand how they work with children and what they feel about families’ motivations. Considering their opinions, a survey has been created, so families could answer it, when they were considering choosing the school but also now that they are a part of it. At the end of this project, some highlights of both interviews and surveys are given, as well as the final conclusions. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 146 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Mètode de projectes | es |
dc.subject.other | Motivació | es |
dc.subject.other | Família i escola | es |
dc.subject.other | Catalunya del Nord (França) | es |
dc.subject.other | Immersió lingüística | es |
dc.subject.other | Català -- Ensenyament -- Immersió lingüística | es |
dc.title | Motius (inclusius) pels quals les famílies escullen La Bressola. Estudi de cas: La Bressola del Soler | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |