Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPintó Haro, Júlia
dc.date.accessioned2023-02-07T15:08:09Z
dc.date.available2023-02-07T15:08:09Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7208
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractThis study has as its main objective to discover if gamification fosters English language learning. To do it so, an Educative Escape Room has been created and the motivation of very young learners, specifically 5-year-old ones, has been analysed. The research has been carried out through an interview to the English teacher, an observation grid and a simulated traffic light to analyse the motivation of the children. Moreover, two questionnaires have been done to the children: one before and one after the experience, to see their previous and posterior knowledge of the English vocabulary. The results of this case study are presented in this Final Dissertation.es
dc.description.abstractAquest estudi té com a objectiu principal descobrir si la gamificació afavoreix l'aprenentatge de llengua anglesa. Per fer-ho, s'ha creat un Escape Room Educatiu i s'ha analitzat la motivació dels alumnes molt joves, concretament dels de 5 anys. La recerca s'ha dut a terme mitjançant una entrevista a la mestra d'anglès, una graella d'observació i un semàfor simulat per analitzar la motivació dels nens. A més a més, s'han fet dos qüestionaris als infants: un abans i un després de l'experiència, per veure el seu coneixement previ i posterior del vocabulari en Anglès. Els resultats d'aquest estudi de cas es presenten en aquest Treball Final de Grau.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent79 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleLearning English as a foreign language and motivation: the use of an Educative Escape Room with 5-year-old childrenes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix