Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSolanellas Noguera, Núria
dc.date.accessioned2023-02-07T16:27:44Z
dc.date.available2023-02-07T16:27:44Z
dc.date.created2022-05-09
dc.date.issued2022-05-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7212
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractL’objectiu d’aquesta investigació és, per una banda, evidenciar els beneficis del joc, el qual és una de les activitats principals de la primera infància i per altra, dotar al lector d’eines per arribar a conèixer el món intern de cada infant a través de les seves accions lúdiques. Per fer-ho, s’ha partit de diverses observacions a criatures en el seu context quotidià i la seva anàlisi, de manera que s’han demostrat les idees exposades teòricament, les quals estableixen que el joc és el millor vehicle per arribar a conèixer la part més interna i profunda de l’individu durant els primers anys de vida. Al llarg de les diverses observacions, els infants han mostrat els seus interessos, les seves inquietuds i les seves pors, així com desitjos inconscients característics de l’etapa. En definitiva doncs, el joc simbòlic és un element clau en la psicoanàlisi infantil.es
dc.description.abstractThe aim of this research is, on the one hand, to highlight the benefits of games, which are one of the main activities of early childhood, and on the other hand, to provide the reader with the tools to get to know the inner world of each child through their lucid actions. To do so, it has relied on several observations on kids in their everyday context and their analysis, so theoretically exposed ideas, which establish that game is the best vehicle for getting to know the innermost and deepest part of the individual during the early years of life, have been demonstrated. Throughout the various observations, children have shown their interests, worries and fears as well as unconscious desires characteristic of the age. Definitely, symbolic game is a key element in child psychoanalysis.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent163 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherJocs -- Aspectes simbòlicses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherInfants -- Psicoanàlisies
dc.titleEl joc simbòlic com a vehicle de coneixement del món intern dels infantses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint