Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorAlgarra Lamarca, Sergi
dc.date.accessioned2023-02-07T19:36:35Z
dc.date.available2023-02-07T19:36:35Z
dc.date.created2022
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7217
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEl mercat de la cosmètica està vivint una revolució en tots els sentits. Tot el que abans era segur ara ho deixa de ser per donar pas a noves tendències i oportunitats. D’aquí a que de les mes populars siguin les tendències de productes genderless (sense gènere), veganes, sostenibles, eco... És precisament el que es troba dins d’aquest treball final de grau: un llançament d’un cosmètic genderless per una marca reconeguda en el panorama espanyol, i no tant espanyol: Freshly Cosmetics. Es proposen prototips de productes i accions, sent una performance d’impacte l’eix vertebrador de tota la comunicació del producte i en general de la marca. Aquest llançament implica per la marca un canvi en la forma de comunicar-se i d’arribar al seu públic, els actuals i els nous creats arrel del llançament.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent76 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherCosmètics -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherComunicació en màrquetinges
dc.subject.otherPublicitates
dc.titleLlançament d'una línia de productes de cosmètica vegana i genderless per Freshly Cosmeticses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint