Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorLlinàs Hereu, Clara
dc.contributor.authorTrias Criballés, Guillem
dc.date.accessioned2023-02-08T10:44:22Z
dc.date.available2023-02-08T10:44:22Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7218
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractPostres Masgrau és una marca de postres d’elaboració artesanal, situada a Sant Vicenç de Torelló. La seva línia de productes va néixer amb l’oferta de postres tradicionals catalans, com són el flam, la crema catalana i el mató. Tot i això, amb els anys, han anat evolucionant per tal de satisfer les necessitats dels seus consumidors més llaminers, de manera que actualment també ofereixen pastís de formatge i pannacotta. Encara que els seus productes són tots sense gluten, la marca encara no s’ha decidit per productes sense lactosa. Així doncs, ens hem decidit a executar el present pla de màrqueting on es desenvolupa una nova línia de iogurts infantils sense lactosa. Aquest nou producte permetrà a Postres Masgrau obrir camí cap a un nou segment, que pot fer augmentar les seves vendes. Volem aconseguir introduir el nou producte a, com a mínim, el 50% dels supermercats Bonpreu de Catalunya, així com augmentar el coneixement de marca. Per al desenvolupament d’aquesta NBL, s’ha dut a terme una recerca tant interna com externa, per així poder analitzar tots els elements que tenen a veure amb el producte i la marca, i finalment obtenir una hipòtesi que ens portes al disseny d’aquest nou producte. Totes les accions que s’han dissenyat per assolir els objectius, s’estima que tindran un pressupost estimat de 501.100€.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent146 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMàrqueting -- Planificacióes
dc.subject.otherAliments -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherComunicació en màrquetinges
dc.titlePla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgraues
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir