Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorRafart Riqué, Mireia
dc.date.accessioned2023-02-23T14:02:42Z
dc.date.available2023-02-23T14:02:42Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7294
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.descriptionDirectora: Isabel Sellas Ayatscat
dc.description.abstractAquest treball és una recerca que té com a objectiu descriure, analitzar i interpretar les intervencions que fa una mestra d’Educació Primària amb els seus alumnes en una classe de geometria en l’àrea de matemàtiques. Per aconseguir-ho, s’ha fet un estudi de cas realitzant una gravació d’una classe per analitzar les intervencions que s’han fet. A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes i segons el que diuen diferents autors com, per exemple, Lynn (2008), s’ha creat una classificació per analitzar les intervencions de la docent i se n’han extret les conclusions que mostren com són. This work is a research which has the aim to describe, analyse and interpret the interventions made by a Primary School teacher with her students in a geometry class in the area of Maths. To achieve this, a case study has been done by recording a class to analyse the interventions which have been performed. Based on the analysis of the data obtained and according to different authors, such as Lynn (2008), a classification has been created to analyse the interventions of a teacher and some conclusions have been drawn which show how they are.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent55 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherComunicacióes
dc.titlePaper de la comunicació en l’ensenyament de les matemàtiqueses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix