Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorCarbonés Trulls, Josep
dc.date.accessioned2023-03-08T19:37:52Z
dc.date.available2023-03-08T19:37:52Z
dc.date.created2022-06
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7320
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAquest estudi vol analitzar com influeix la pràctica d’Activitat Física a l’inici de la jornada lectiva en el comportament de l’alumnat de cinquè de primària de l’escola Sentfores. Primerament, hi ha una fonamentació teòrica partint de l’evidència científica més destacada sobre la temàtica. A partir de qüestionaris i una plantilla DBR s’ha pogut avaluar el comportament de cada infant i extreure’n resultats per poder analitzar les dades i realitzar una discussió contrastant la bibliografia més rellevant. En conclusió, l’estudi reflecteix que l’activitat Física millora el comportament de l’alumnat, tenint en compte el seu compromís acadèmic, el seu respecte a l’aula i la seva actitud.es
dc.description.abstractThe aim of this study is to analyse how the practice of Physical Activity at the beginning of the school day influences the behaviour of fifth grade students at Sentfores Primary School. First, there is a theoretical foundation based on the most important scientific evidence on the subject. Based on questionnaires and a DBR template, it was possible to evaluate the behaviour of each child and it was also possible to extract results in order to analyse the data and carry out a discussion contrasting the most relevant bibliography. In conclusion, the study shows that Physical Activity improves the student’s behaviour, taking into account their academic commitment, the respect for the classroom and their attitude.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent53 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherExercicies
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherComportamentes
dc.titleCom influeix la pràctica d'activitat física a l'inici de la jornada lectiva en el comportament de l'alumnat a l'aula de cinquè de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix