Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorNavarro Vidal, Gemma
dc.date.accessioned2023-03-13T14:27:59Z
dc.date.available2023-03-13T14:27:59Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7330
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAvui en dia hi ha diverses maneres d’introduir l’anglès com a llengua estrangera a les aules catalanes de cicle infantil. No obstant això, una de les metodologies menys utilitzades és la metodologia multi sensorial la qual és interessant treballar quan els infants tenen els primers contactes amb la llengua estrangera. L’objectiu principal d’aquesta recerca és treballar en l’adquisició de vocabulari a través de la metodologia multi sensorial basada en els cinc sentits, la qual fomenta als infants aprendre la llengua. Aquest estudi doncs, té també com a objectiu dissenyar i implementar 5 seqüències didàctiques ben diferents entre elles. A més a més, es durà a terme una observació per tal de veure quines possibilitats pot tenir aquesta metodologia dins l’aula amb infants de 5 anys. Per a la recollida de dades, s’utilizarà una graella d’observació per tal d’avaluar als infants i una graella d’avaluació per a la investigadora. Finalment els resultats i les conclusions estan presentats en aquesta tesi.es
dc.description.abstractAt present, there are several ways to introduce English as a Foreign Language (EFL) into early years Catalan classrooms. However, one of the most forgotten methodologies is the multisensory one which is interesting to work on it when students have their first experiences with the foreign language. The focus of this research is to work on vocabulary acquisition through the multisensory methodology based on the five senses that enhances children to learn the language. This study aims to design and implement 5 didactic sequences very different from each other. Moreover, it is going to be carried out an observation in order to see the possibilities that this methodology can offer with 5-year-old children. To assess them, two data collection instruments are going to be used in order to analyze the didactic proposal, an observation grid addressed to children and an assessment grid for the researcher. Finally, the conclusions and results of the research are presented in this thesis.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent66 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherEducació sensoriales
dc.titleHow do children learn English through the five senses in preschool education?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint