Use and application of the digital tool Socrative in the EFL class: analysis, evaluation, and adaptation of this tool for students with learning difficulties
Author
Other authors
Publication date
2022-06Abstract
Davant el creixement de la vessant digital en l’educació i l’ensenyament de llengües,
aquest Treball Final de Màster té l’objectiu d’avaluar i comparar l’ús de l’eina digital
Socrative en classes d’anglès com a llengua estrangera, mesurant-ne l’eficàcia i posant
especial èmfasi en els estudiants amb dificultats de l’aprenentatge. Més concretament, els
objectius principals són definir una rúbrica per a eines digitals didàctiques, descriure
l’eficàcia de Socrative per a estudiants amb dificultats de l’aprenentatge, i comparar
l’eficàcia de Socrative en l’ensenyament i aprenentatge de continguts lèxics i continguts
gramaticals en llengua anglesa. A través d’una enquesta a 37 estudiants de l’institut Olivar
Gran i de la rúbrica avaluativa adreçada a professors, els resultats mostren que Socrative
és una eina digital didàctica eficient per a estudiants amb dificultats de l’aprenentatge, els
quals han valorat l’eina molt positivament.
In front of an increasing digital side in education and in language teaching, the aim of this
thesis is to assess and compare the use of the digital tool Socrative in EFL classes,
measuring its efficiency with a special focus on students with learning difficulties (LDs).
More particularly, the main goals include defining an evaluation rubric for didactic digital
tools; describing the efficiency that Socrative has for students with LDs; and comparing
the efficiency that Socrative has in the teaching and learning process of grammar contents
and lexical contents. By means of a survey answered by 37 students in Olivar Gran high
school and a rubric used by teachers, the results show that Socrative is an efficient digital
didactic tool for students with LDs, who have valued the tool very positively.
Document Type
Master's final project
Document version
Tutora: Laura Andrés Rodríguez
Language
English
Keywords
Llengua segona -- Adquisició
Anglès en l'ensenyament
Tecnologia educativa
Pages
40 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats