Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorNonell Ruscalleda, Marçal
dc.date.accessioned2023-05-08T08:16:11Z
dc.date.available2023-05-08T08:16:11Z
dc.date.created2022-06-03
dc.date.issued2022-06-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7447
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description4t Premi Sebastià Àlvarez al Millor TFM de temàtica educativa
dc.description.abstractLa següent investigació articulada a través d’una metodologia “Top-down”, explora la situació actual de l’Educació Física a escala global, per a posteriorment presentar els models pedagògics i les noves tendències vinculades als mateixos com a una solució pràctica a les necessitats detectades prèviament a través d’una concepció sistèmica de la disciplina fonamentada en una perspectiva Bernsteiniana i una visió socioecològica. En aquest context, l’objectiu de la mateixa és determinar la situació actual dels models pedagògics entre el professorat d’Educació Física de diferents centres d’Educació Secundària Obligatòria de Catalunya. Resultats i conclusions. Els resultats demostren un mínim coneixement dels models pedagògics entre tots els docents participants en l’estudi tot i que la seva formació decreix notablement condicionant d’aquesta manera la seva aplicació pràctica. Tot i això, es confirmen els beneficis que poden aportar els models pedagògics, així com la seva capacitat per a donar resposta a les necessitats educatives i socials actuals a escala global a través d’una visió sistèmica de l’assignatura.es
dc.description.abstractThe following research, articulated through a “Top-Down” methodology, explores the current situation of Physical Education worldwide, to later present the pedagogical models and the new trends linked to them as a practical solution to the needs previously detected through a systemic conception of the discipline based on a Bernsteinian perspective and a socio-ecological vision. In this context, the aim of the research is to determine the current situation of the pedagogical models among the teachers of Physical Education of different centers of Compulsory Secondary Education School of Catalonia. Results and conclusions. The results show a minimal knowledge of the pedagogical models among all the teachers participating in the study although their training decreases significantly, thus conditioning their practical application. However, the benefits that pedagogical models can bring are confirmed, as well as their ability to respond to current educational and social needs on a global scale through a systemic view of the subject.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent69 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació fí­sica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherPedagogiaes
dc.titleL'Educació Física en l'escola del futur: una visió global a través dels models pedagògicses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Montserrat Martín Horcajo
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint