Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorRubiralta Pierola, Aida
dc.date.accessioned2023-05-09T08:32:12Z
dc.date.available2023-05-09T08:32:12Z
dc.date.created2022-01-24
dc.date.issued2022-01-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7455
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAquest estudi analitza la retroacció escrita i la reescriptura de 22 textos d’un grup d’alumnes de 3r ESO de l’INS Lluís de Peguera de Manresa. L’objectiu de la recerca és conèixer quin tipus d’errors produeixen els estudiants i si els esmenen a la versió final del text, realitzada a partir de la retroacció de la docent. L’estudi identifica també el tipus de retroacció de la professora i busca concloure si hi ha un tipus de retroacció més eficient que una altra. Es tracta d’un estudi quantitatiu, ja que s’ha fet un còmput dels errors i de les seves esmenes, així com de la retroacció de la docent. Els resultats de l’estudi fan concloure que la retroalimentació és una eina altament efectiva per a la millora de l’expressió escrita dels alumnes participants. L’estudi no determina si hi ha un tipus de retroacció més eficient, donat que tant la indirecta com la directa tenen resultats similars i positius.es
dc.description.abstractThis study analyzes the written feedback and rewriting of 22 texts by a group of 3rd ESO students from the INS Lluís de Peguera in Manresa. The aim of the research is to find out what kind of mistakes students make and if they are corrected in the final version of the text, based on the teacher's feedback. The study also identifies the type of feedback from the teacher and seeks to conclude whether one type of feedback is more efficient than another. This is a quantitative study, as the errors and their amendments have been calculated, as well as the teacher's feedback. The results of the study conclude that feedback is a highly effective tool for improving the written expression of participating students. The study does not determine whether there is a more efficient type of feedback, as both indirect and direct feedback have similar and positive results.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent125 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.subject.otherEscriptura -- Ensenyamentes
dc.titleAnàlisi de la retroacció escrita i de la reescriptura d'articles d'opinió d'alumnes de 3r d'ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Llorenç Comajoan Colomé
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix