Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorVila Canet, Anna
dc.date.accessioned2023-05-09T10:57:14Z
dc.date.available2023-05-09T10:57:14Z
dc.date.created2022-06-03
dc.date.issued2022-06-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7464
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEl present treball posa en manifest la marginació de la literatura a les aules de secundària i els beneficis que comporta el treball del text literari teatral. Per això, s’ha aplicat a un grup reduït de 4t d’ESO una proposta didàctica en la qual s’utilitza el gènere teatral com a eina per a l’ensenyament de la llengua. L’estudi se centra en la recollida i l’anàlisi de les dades obtingudes de la intervenció a l’aula. Els resultats aconseguits i analitzats demostren que treballant la literatura s’aprèn de llengua, i a més, es potencia el desenvolupament personal de l’alumnat.es
dc.description.abstractThe following project stands out the marginalization of literature in high school classrooms and the benefits of working with theatrical literary text. For this reason, a didactic proposal has been applied to a small group of 4th ESO students in which the theatrical genre is used as a tool for language teaching. The study focuses on the collection and analysis of data obtained from the classroom intervention. The results obtained and analyzed show that by working on literature, one also learns the language and, in addition, the personal development ofes
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent31 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTeatre en l'ensenyamentes
dc.subject.otherLiteratura -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.titleEl gènere teatral com a eina per a la Didàctica de la Llengua i la Literatura i per al desenvolupament personal de l’alumnates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Pere Quer Aiguadé
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir