Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorBenach Obradors, Martí
dc.date.accessioned2024-01-09T12:33:20Z
dc.date.available2024-01-09T12:33:20Z
dc.date.created2023-06-01
dc.date.issued2023-06-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7600
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractEl present treball de fi de màster presenta una proposta reflexiva i una revisió pedagògica sobre la inclusivitat i l’acollida dins de les aules de música a la secundària. Per fer-ho, la proposta reflexiva es recolza en els tres pilars que formen el marc teòric d’aquesta investigació: l’educació transversal i competencial que proposa el currículum d’educació (el Decret 175/2022), la mirada analítica interseccional aplicada a les aules de secundària i la naturalesa universal de la música. A través d’una investigació qualitativa a partir de la síntesi textos, estudis, idees i dades s’ha dut a terme una proposta reflexiva de revisió pedagògica, una guia de llenguatge inclusiu dins l’aula de música i quatre instruments de validació de la inclusió i l’acollida (IVIA) que poden permetre al professorat de música comprendre, incloure i acollir millor a l’alumnat.es
dc.description.abstractThis master's thesis presents a reflective proposal and pedagogical review on inclusivity and welcoming within music classrooms in secondary education. To achieve this, the reflective proposal is supported by three pillars that form the theoretical framework of this research: the cross-curricular and competency-based education proposed by the catalan education curriculum, the intersectional analytical perspective applied to secondary school classrooms, and the universal nature of music. Through a qualitative investigation involving the synthesis of texts, studies, ideas, and data, this thesis has developed a reflective pedagogical review proposal, an inclusive language guide within the music classroom, and four instruments of validation for inclusion and welcoming. These tools aim to enable music teachers to better understand, include, and welcome students.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent71 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.titleLa música com a eina d’acollida i d’inclusió als centres educatiuses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mercé Bosch Sanfélix
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix