Mostra el registre parcial de l'element
The impact of feedback in the EFL classroom: A way to improve students' motivation
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Cañete Vega, Jessica | |
dc.date.accessioned | 2024-01-19T09:32:27Z | |
dc.date.available | 2024-01-19T09:32:27Z | |
dc.date.created | 2023-06-02 | |
dc.date.issued | 2023-06-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7629 | |
dc.description | Curs 2022-2023 | es |
dc.description.abstract | The present study aims to analyze the impact of feedback in the EFL classroom as a tool to enhance students’ motivation. The study also examines how praise can affect students’ motivation and to what extent it impacts on the students’ learning progress. The participants of this study are 27 students from 1st of ESO and their English teachers from a secondary school in l’Hospitalet de Llobregat. The methodology has been mixed and both qualitative (interviews and classroom observation diary) and quantitative methodology (questionnaire) was used to gather the data. The results demonstrate that praise boosts students’ motivation to learn English in the classroom. Nevertheless, the results do not show a great impact in the long term. At the same time, specific and positive feedback seems to influence students' learning and motivation. Keywords: English as a Foreign Language, motivation, feedback, praise, positive feedback, specific feedback, classroom observation diary, interviews, questionnaires | es |
dc.description.abstract | Aquest estudi pretén analitzar l’impacte del feedback a l’assignatura de Llengua Anglesa com a eina per potenciar la motivació dels estudiants. Aquest estudi també examina com els elogis afecten la motivació de l’alumnat a l’aula i fins a quin punt impacta en el procés d’aprenentatge dels estudiants. Els participants d’aquesta investigació són 27 estudiants de primer d’ESO i els seus professors d’anglès d’un institut a l’Hospitalet de Llobregat. La metodologia que s’ha emprat per recollir les dades ha estat mixta, s’han utilitzat eines de la metodologia qualitativa (entrevistes i un diari d’observació d’aula) i eines de la metodologia quantitativa (qüestionari). Els resultats obtinguts demostren que els elogis augmenten la motivació dels estudiants a l’hora d’aprendre anglès a classe. Tanmateix, els resultats no demostren un gran impacte a llarg termini. Alhora, el feedback específic i positiu sí sembla influir en la motivació i l’aprenentatge dels estudiants. Paraules clau: L’Anglès com a Llengua Estrangera, motivació, retroacció, elogis, retroacció positiva, retroacció específica, diari d’observació d’aula, entrevistes, qüestionaris | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 28 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Anglès en l'ensenyament | es |
dc.title | The impact of feedback in the EFL classroom: A way to improve students' motivation | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Supervisor: Ángel Custodio Raluy Alonso | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |