Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorCañete Vega, Jessica
dc.date.accessioned2024-01-19T09:32:27Z
dc.date.available2024-01-19T09:32:27Z
dc.date.created2023-06-02
dc.date.issued2023-06-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7629
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThe present study aims to analyze the impact of feedback in the EFL classroom as a tool to enhance students’ motivation. The study also examines how praise can affect students’ motivation and to what extent it impacts on the students’ learning progress. The participants of this study are 27 students from 1st of ESO and their English teachers from a secondary school in l’Hospitalet de Llobregat. The methodology has been mixed and both qualitative (interviews and classroom observation diary) and quantitative methodology (questionnaire) was used to gather the data. The results demonstrate that praise boosts students’ motivation to learn English in the classroom. Nevertheless, the results do not show a great impact in the long term. At the same time, specific and positive feedback seems to influence students' learning and motivation. Keywords: English as a Foreign Language, motivation, feedback, praise, positive feedback, specific feedback, classroom observation diary, interviews, questionnaireses
dc.description.abstractAquest estudi pretén analitzar l’impacte del feedback a l’assignatura de Llengua Anglesa com a eina per potenciar la motivació dels estudiants. Aquest estudi també examina com els elogis afecten la motivació de l’alumnat a l’aula i fins a quin punt impacta en el procés d’aprenentatge dels estudiants. Els participants d’aquesta investigació són 27 estudiants de primer d’ESO i els seus professors d’anglès d’un institut a l’Hospitalet de Llobregat. La metodologia que s’ha emprat per recollir les dades ha estat mixta, s’han utilitzat eines de la metodologia qualitativa (entrevistes i un diari d’observació d’aula) i eines de la metodologia quantitativa (qüestionari). Els resultats obtinguts demostren que els elogis augmenten la motivació dels estudiants a l’hora d’aprendre anglès a classe. Tanmateix, els resultats no demostren un gran impacte a llarg termini. Alhora, el feedback específic i positiu sí sembla influir en la motivació i l’aprenentatge dels estudiants. Paraules clau: L’Anglès com a Llengua Estrangera, motivació, retroacció, elogis, retroacció positiva, retroacció específica, diari d’observació d’aula, entrevistes, qüestionarises
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent28 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.titleThe impact of feedback in the EFL classroom: A way to improve students' motivationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionSupervisor: Ángel Custodio Raluy Alonso
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix