Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorColomer Solà, Aina
dc.date.accessioned2024-04-26T09:32:46Z
dc.date.available2024-04-26T09:32:46Z
dc.date.created2023-05-10
dc.date.issued2023-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7874
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.descriptionFe d'errades: a la portada consta any 2022, però realment és del 2023
dc.description.abstractLa poesia, sovint, és un gènere literari que només es tracta a les aules per treballar, aprendre i memoritzar, i només en molt pocs casos s'utilitza com a gaudi literari que permeti deixar empremta en la sensibilitat de l'infant. El present treball pretén donar més visibilitat a aquesta problemàtica posant èmfasi en com hauria de ser una experiència poètica perquè sigui de qualitat pels infants. L'objectiu principal d'aquesta recerca és investigar quin és conèixer quin és l'estat actual de la poesia a les aules d'educació infantil. A través de la recerca bibliogràfica s'exposen diferents conceptes i aspectes que s'han considerat rellevants de la temàtica. Gràcies a les entrevistes a personal docent i a les observacions a diversos centres educatius, s'ha pogut aprofundir en l'objecte d'estudi per poder-nos fer una idea de la realitat poètica que hi ha a les aules d'educació infantil. Paraules clau: Educació infantil, literatura infantil, literatura oral, poesia, experiències poètiques de qualitat.es
dc.description.abstractPoetry is often a literary genre that is only treated in the classroom to work, learn and memorize, and only in very few cases is it used as a literary enjoyment that leaves a mark on the child's sensibility. The present work aims to give greater visibility to this problem by emphasizing what a poetic experience should be like in order to be of quality for children. The main objective of this research is to investigate the current state of poetry in early childhood education classrooms. Therefore, bibliographic research, different concepts and aspects that have been considered relevant to the subject are presented. Thanks to interviews with teachers and observations in various schools, it has been possible to deepen the object of study in order to get an idea of the poetic reality that exists in early childhood education classrooms. Key words: Early Childhood Education, children's literature, oral literature, poetry, quality poetic experiences.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent101 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherPoesiaes
dc.titleViure la poesia a l'educació Infantil: Reflexions i recursoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint