Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPalomares-González, Víctor
dc.date.accessioned2024-05-03T12:00:44Z
dc.date.available2024-05-03T12:00:44Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7883
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThis final dissertation investigates the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the assessment of Very Young Learners (VYLs) of English as a Foreign Language (EFL) in Early Childhood Education (ECE) stage. The study analyses the effectiveness and appropriateness of different types of ICT tools and strategies for the assessment of VYLs in EFL learning environments. The results indicate that the use of ICT can enhance the assessment of VYLs' EFL skills, especially in terms of engagement, motivation, and feedback. However, the study also highlights some challenges and limitations of ICT-based assessment in ECE settings, such as technical issues and lack of appropriate training for teachers. The findings have implications for the development of effective and innovative assessment practices in EFL teaching and learning, particularly for VYLs. The study concludes with recommendations for further research and practice in this area. Keywords: English as a Foreign Language (EFL), Very Young Learners (VYLs), Early Childhood Education (ECE), Assessment and Information and Communication Technologies (ICT).es
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau investiga l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) en l’avaluació dels Estudiants d’Educació Infantil (EEI) d’Anglès com a Llengua Estrangera (ALE) a l’etapa d’Educació Infantil (EI). L’estudi analitza l’efectivitat i l’adequació de diferents tipus d’eines i estratègies TIC per a l’avaluació dels EEI en entorns d’aprenentatge de l’ALE. Els resultats indiquen que l’ús de les TIC pot millorar l’avaluació de les habilitats d’ALE dels EEI, especialment pel que fa a la motivació i la resposta davant d’aquestes per part dels EEI. No obstant, l'estudi també destaca alguns reptes i limitacions de l'avaluació utilitzant les TIC a l’etapa d’EI, com ara problemes tècnics i manca de formació adequada per als docents. Les conclusions tenen implicacions per al desenvolupament de pràctiques d'avaluació efectives i innovadores en l’ensenyament i aprenentatge de l’ALE, particularment per als EEI. L’estudi conclou amb recomanacions per a futurs treballs de recerca i pràctica en aquest àmbit. Paraules clau: Anglès com a Llengua Estrangera (ALE), Estudiants d’Educació Infantil (EEI), Educació Infantil (EI), Avaluació i Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC).es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent53 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherTecnologia educativaes
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.titleEnglish language assessment using ICTs in early childhood educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir