Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorComellas Ortega, Júlia
dc.date.accessioned2024-05-08T11:53:10Z
dc.date.available2024-05-08T11:53:10Z
dc.date.created2023-05-12
dc.date.issued2023-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7885
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThe purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested through a pre-test, post-test, and a delayed post-test, before and after a didactic intervention where vocabulary was introduced through music boxes, a strategy that combined music and storytelling. Results showed that receptive knowledge benefited more than productive knowledge, and that there are several influential factors to learning words in a second language. Keywords: English vocabulary acquisition, receptive and productive vocabulary, very young learners, music boxes.es
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest estudi és analitzar l’adquisició de vocabulari receptiu i productiu en anglès entre un grup d’Educació Infantil. Els infants es van sotmetre a un pretest, un posttest i un posttest diferit abans i després d’una intervenció didàctica on el vocabulari es va introduir a través de capsetes de música, una estratègia que va combinar música i narració. Els resultats van mostrar que el coneixement receptiu va beneficiar-se’n més que el productiu i que hi ha diversos factors que influeixen en l’aprenentatge de paraules en una segona llengua. Paraules clau: adquisició de vocabulari en anglès, vocabulari receptiu i productiu, Educació Infantil, capsetes de música.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent38 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglès -- Aprenentatgees
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherMúsica en l'ensenyamentes
dc.titleLearning English through music boxes in Early Childhood Educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix