Mostra el registre parcial de l'element
Learning English through music boxes in Early Childhood Education
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Comellas Ortega, Júlia | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T11:53:10Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T11:53:10Z | |
dc.date.created | 2023-05-12 | |
dc.date.issued | 2023-05-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7885 | |
dc.description | Curs 2022-2023 | es |
dc.description.abstract | The purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested through a pre-test, post-test, and a delayed post-test, before and after a didactic intervention where vocabulary was introduced through music boxes, a strategy that combined music and storytelling. Results showed that receptive knowledge benefited more than productive knowledge, and that there are several influential factors to learning words in a second language. Keywords: English vocabulary acquisition, receptive and productive vocabulary, very young learners, music boxes. | es |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest estudi és analitzar l’adquisició de vocabulari receptiu i productiu en anglès entre un grup d’Educació Infantil. Els infants es van sotmetre a un pretest, un posttest i un posttest diferit abans i després d’una intervenció didàctica on el vocabulari es va introduir a través de capsetes de música, una estratègia que va combinar música i narració. Els resultats van mostrar que el coneixement receptiu va beneficiar-se’n més que el productiu i que hi ha diversos factors que influeixen en l’aprenentatge de paraules en una segona llengua. Paraules clau: adquisició de vocabulari en anglès, vocabulari receptiu i productiu, Educació Infantil, capsetes de música. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 38 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Anglès -- Aprenentatge | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.subject.other | Música en l'ensenyament | es |
dc.title | Learning English through music boxes in Early Childhood Education | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |