Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorValls Farrés, Clara
dc.date.accessioned2024-05-08T11:57:52Z
dc.date.available2024-05-08T11:57:52Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7886
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractStorytelling is considered a good strategy to be used in the English as a Foreign Language class with young learners. This study had as its main objective to find out if children learned the same amount of vocabulary after being exposed to two different conditions: storytelling or a combination of storytelling and vocabulary activities. The study was carried out combining three different tests: a pre-test, a post-test and delayed post-test. The main findings seem to indicate that children in the condition of storytelling and activities have more vocabulary knowledge than children who just did storytelling. Keywords: Storytelling, learning vocabulary, vocabulary activities.es
dc.description.abstractLa narració de contes es considera una bona estratègia per utilitzar-la a la classe d'anglès com a llengua estrangera amb joves aprenents. Aquest estudi tenia com a objectiu principal esbrinar si els nens aprenen la mateixa quantitat de vocabulari després d'haver estat exposats a dues condicions diferents: la narració d’un conte o una combinació de narració d’un conte i vocabulari. L'estudi es va dur a terme combinant tres proves diferents: un pre-test, un post-test i un post-test retardat. Les principals troballes semblen indicar que els infants en condicions de narració i activitats tenen més coneixements de vocabulari que els infants de la narració d’un conte. Paraules clau: Storytelling, aprenentatge de vocabulari, activitats de vocabulari.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent65 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherNarració de contes -- Educació infantiles
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.titleStorytelling and vocabulary learning: a case study in Early Childhood Educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix