Mostra el registre parcial de l'element
Storytelling and vocabulary learning: a case study in Early Childhood Education
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Valls Farrés, Clara | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T11:57:52Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T11:57:52Z | |
dc.date.created | 2023-05-30 | |
dc.date.issued | 2023-05-30 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7886 | |
dc.description | Curs 2022-2023 | es |
dc.description.abstract | Storytelling is considered a good strategy to be used in the English as a Foreign Language class with young learners. This study had as its main objective to find out if children learned the same amount of vocabulary after being exposed to two different conditions: storytelling or a combination of storytelling and vocabulary activities. The study was carried out combining three different tests: a pre-test, a post-test and delayed post-test. The main findings seem to indicate that children in the condition of storytelling and activities have more vocabulary knowledge than children who just did storytelling. Keywords: Storytelling, learning vocabulary, vocabulary activities. | es |
dc.description.abstract | La narració de contes es considera una bona estratègia per utilitzar-la a la classe d'anglès com a llengua estrangera amb joves aprenents. Aquest estudi tenia com a objectiu principal esbrinar si els nens aprenen la mateixa quantitat de vocabulari després d'haver estat exposats a dues condicions diferents: la narració d’un conte o una combinació de narració d’un conte i vocabulari. L'estudi es va dur a terme combinant tres proves diferents: un pre-test, un post-test i un post-test retardat. Les principals troballes semblen indicar que els infants en condicions de narració i activitats tenen més coneixements de vocabulari que els infants de la narració d’un conte. Paraules clau: Storytelling, aprenentatge de vocabulari, activitats de vocabulari. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 65 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Narració de contes -- Educació infantil | es |
dc.subject.other | Anglès -- Ensenyament | es |
dc.title | Storytelling and vocabulary learning: a case study in Early Childhood Education | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |