Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorParés Muntal, Marta
dc.date.accessioned2024-05-09T12:58:30Z
dc.date.available2024-05-09T12:58:30Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7888
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractThis study focuses on how very young learners can learn the names of different jobs in English that do not have a gender bias. It also aims at finding out whether the words learned carry out gender stereotypes for these very young learners. Three tests were carried out at different times of the study; at the beginning, at the end of the storytelling sessions and a final test four weeks later to be able to identify and analyze the acquisition of vocabulary from the storytelling. The results suggest that storytelling is a useful tool to teach the target language and to break gender stereotypes. Key words: vocabulary acquisition, storytelling, gender stereotypeses
dc.description.abstractAquest estudi es centra en com els alumnes molt joves poden aprendre els noms de diferents oficis en anglès que no tenen un biaix de gènere. També pretén esbrinar si les paraules apreses tenen estereotips de gènere per a aquests aprenents molt joves. Es van realitzar tres proves en diferents moments de l'estudi; al principi, al final de les sessions de l’explicació de la història i una prova final quatre setmanes després per poder identificar i analitzar l'adquisició de vocabulari a partir de la narració. Els resultats suggereixen que la narració de contes és una eina útil per ensenyar la llengua estrangera i trencar els estereotips de gènere. Paraules clau: adquisició de vocabulari, literatura, estereotips de gènere.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent45 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglès -- Adquisicióes
dc.subject.otherEstereotips (Psicologia social)es
dc.subject.otherLiteratura -- Ensenyamentes
dc.titleLearning English as a Foreign Language: the use of storytelling and its effects on gender stereotypeses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir