Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMorales Ambròs, Ainoa
dc.date.accessioned2024-05-29T07:32:50Z
dc.date.available2024-05-29T07:32:50Z
dc.date.created2023-05-30
dc.date.issued2023-05-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7924
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractEl present treball fa un estudi de cas sobre l’impacte dels mestres degudament formats en atenció a la diversitat en els centres educatius per tal de fer-los un lloc inclusiu; de quina manera intervenen en les pràctiques educatives, com s’atenen els infants amb necessitats educatives especials i a la resta d’alumnes, l’organització del centre respecte a la inclusió, etc. A més, es tracta la implicació en la inclusió dels mestres especialitzats en altres matèries i com aquests es coordinen amb els mestres d’atenció a la diversitat per tal d’atendre al total de l’alumnat. Aquesta recerca gira entorn la pregunta “Com la formació inicial i permanent dels mestres especialistes en inclusió afavoreix la transformació de les pràctiques educatives i les estructures per a que l’escola esdevingui un espai més inclusiu?”. Per donar-hi resposta s’ha d’analitzar l’actuació dels mestres especialistes en inclusió, la dels docents especialitzats en una altra àrea i el dia a dia en el centre educatiu, i així poder comparar aquests tres àmbits i treure’n una conclusió. Paraules clau: atenció a la diversitat, educació inclusiva, mestre de suport educatiu, necessitats educatives especials, formació docent.es
dc.description.abstractThis work carries out a case study on the impact of teachers specialized in attention to diversity in schools in order to make them an inclusive place; how they intervene in educational practices, how children with special educational needs and other students are cared for, the organization of the center regarding inclusion, etc. In addition, it analyzes the involvement in the inclusion of teachers specialized in other subjects and how they coordinate with teachers of attention to diversity in order to attend all the students. This research revolves around the question “How does the initial and permanent training of teachers specializing in inclusion promote favors the transformation of educational practices and structures to make schools more inclusive?”. To give an answer it is necessary to analyses the performance of inclusion specialist teachers, the performance of teachers specialised in another area and the day-to-day of the school, and thus be able to compare these three areas and draw a conclusion. Key words: attention to diversity, inclusive education, educational support teacher, special educational needs, teacher training.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent132 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAtenció a la diversitat -- Educació primàriaes
dc.subject.otherMestres -- Formacióes
dc.titleDe la teoria a la pràctica: Formació inicial i construcció de l'escola inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint