Un place branding per Empuriabrava: Del turisme de masses al turisme sostenible
Author
Other authors
Publication date
2023-05-30Abstract
El següent projecte tracta sobre una nova proposta de la marca territorial d'Empuriabrava, una urbanització que pertany al
terme municipal de Castelló d'Empúries a la comarca de l'Alt Empordà, i és considerada la marina residencial més gran
d'Europa i la segona marina residencial més gran del món. També és coneguda com "la Venècia catalana".
El principal propòsit del projecte és canviar el posicionament del territori, passant d'un turisme de masses a un turisme
sostenible amb la finalitat de preservar la natura del territori, atraure a un turisme respectuós amb el medi ambient i amb la
societat.
El treball es basa en posar en valor tant al territori, al medi ambient i a la societat per tal de crear una consciència
mediambiental que sigui capaç de crear un canvi en el model turístic actual. Per això, es proposa una estratègia de place
branding i un pla de comunicació per transmetre els valors i les idees pròpies d'un turisme sostenible als diferents públics
objectius.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Construcció de marca (Màrqueting)
Empuriabrava -- Màrqueting
Pages
250 p.
Note
Curs 2022-2023
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca